Każdy model wykonywany jest na indywidualne zamówienie klienta. 

 

Czas oczekiwania wynosi od 5 do 12 tygodni i jest indywidualnie potwierdzany przy każdym zamówieniu.  

 

Do wyboru są trzy kolory podstaw: biały, szary, czarny - w dwóch wariantach:

- kolumna dwudzielna regulowana w zakresie: 645mm - 1145mm + wysokość stopy i blatu

- kolumna trójdzielna regulowana w zakresie: 560 mm - 1210 mm + wysokość stopy i blatu.

 

Klient zobowiązany jest uregulować pełną płatność w momencie składania zamówienia.

 

Od momentu potwierdzenia wpływu kwoty na konto firmowe i potwierdzenia tego procesu klientowi przez firmę, zamówienie uznaje się za przyjęte do realizacji.

 

Producent zastrzega sobie możliwość wydłużenia potwierdzonego z klientem okresu, w przypadku okresu do 6 tyg., w sytuacjach niezależnych od producenta, natomiast maksymalny okres dostawy nie powinien przekroczyć 12 tygodni.

 

Dostawa odbywa się według życzenia klienta i gabarytu przedmiotu - przy blatach 181 cm długości i większych odbywa się dedykowanym transportem.

 

Możliwa jest dostawa i montaż u klienta, wraz z przeszkoleniem z ergonomicznego sposobu korzystania z biurek do pracy stojąco - siedzącej.

 

Elektryczna regulacja wysokości wymaga stałego podpięcia do prądu - biurko w stanie spoczynku pobiera minimalną ilość prądu: 0,1W. Biurko elektrycznie regulowane może zostać ustawione w dowolnej pozycji i odłączone od prądu, co nie spowoduje zmiany wysokości blatu, natomiast nie będzie możliwości jego regulowania, aż do momentu ponownego podłączenia do sieci elektrycznej.

 

Gwarancja producenta udzielana jest na 3 lata na siłowniki ( z możliwością odpłatnego przedłużenia gwarancji do 60 miesięcy) oraz na 2 lata na blat.

 

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem produktu oraz jego nadmiernym przeciążaniem.

 

W celu skorzystania z przysługującej gwarancji należy skontaktować się z numerem telefonu podanym na stronie www.deskdesign.pl lub przesłać maila na adres kori@deskdesign.pl i przedstawić dowód zakupu.

W uzasadnionych przypadkach w przypadku stwierdzenia błędu skrzynki kontrolnej lub siłowników - przedstawiciel firmy uda się do klienta lub poprosi o przesłanie wybranego elementu na wskazany adres celem usunięcia błędu.

W przypadku wadliwości mechanizmu klientowi zostanie zaproponowane rozwiązanie dotyczące danego problemu - naprawa elementu lub w uzasadnionym przypadku, wydanie nowego elementu. 

 

Jeśli zostanie zbadana wina klienta - tj. nieprawidłowe korzystanie z produktu, nadmierne przeciążanie, użytkowanie w warunkach innych niż zalecane - gwarancja nie zostanie pozytywnie rozpatrzona. 

 

Warunki sprzedaży i gwarancji biurek z regulacją wysokości

20 stycznia 2020